2010-12-22
 22:30:27

5 snabba

För att kunna vara så uppdaterande så möjligt
vore de ju bra att ha något att sträva efter därför
tänker jag under 5 dagar ha 5 olika punkter att skriva
om, efter 5 dagar kanske jag kommer med 5 nya punkter att skriva om.

5 snabba frågor
1-min första riktigt kärlek .
2-Mina bästavänner
3-min syskon 
4-saknade människor
5-En vanlig vardag

Dagens punkt är mina syskon.
Kanske inte många som vet men jag har 6 syskon, 5 systrar och 1 bror.
Mina syskon är det bästa jag har, utan dom skulle inte livet vara normalt och jag skulle inte va den jag är idag.
Alla har sin egna personlighet. Tex Valentina hon är och kommer alltid vara advokaten/psykologen, Nicolina är självaste kontrollen och polisen, Jessica är sångfågeln och konstnären, Mia är drivkraften, Viktor är fotbollsproffset och Josefine är extramamma hemma hos mamma. Älskar alla lika mycket och det kommer jag alltid göra. Hur mitt liv än kommer se ut och vilka val jag än gör så vet jag att jag alltid kommer ha min syskon vid min sida livet ut. Älskar er!

xoxo


Niciis

Älskar dig med! :)



PUBLICERAT: 2010-12-23, 09:58:48 | URL: http://niciis.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar: