2010-12-23
 10:27:24

5 snabba

För att kunna vara så uppdaterande så möjligt
vore de ju bra att ha något att sträva efter därför
tänker jag under 5 dagar ha 5 olika punkter att skriva
om, efter 5 dagar kanske jag kommer med 5 nya punkter att skriva om.

5 snabba frågor
1-min första riktigt kärlek .
2-Mina bästavänner
3-min syskon 
4-saknade människor
5-En vanlig vardag

Tänkte skriva om en vanlig vardag idag istället för saknade männikor.
En vanlig vardag för mig kan vara olika varje dag. Ingen vardag är den andra lik, och det är därför jag älskar mitt liv. Ena dagen kan man ligga hemma och dega efter jobbet och andra dagen är man ute på vift men att hitta på nya saker att göra. Allt från shopping till restaurangbesök till sitta i en park och glo till att umgås med kollegor till after work. LOOOOVEE IT !
Jag är väldigt spontan och älskar att göra saker för stunden, gillar självklart att planer också men man blir så trött på det. blää!
Man ska vara spontan det är bra för hälsan haha.



KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar: