2010-12-24
 00:16:44

5 snabba

För att kunna vara så uppdaterande så möjligt
vore de ju bra att ha något att sträva efter därför
tänker jag under 5 dagar ha 5 olika punkter att skriva
om, efter 5 dagar kanske jag kommer med 5 nya punkter att skriva om.

5 snabba frågor
1-min första riktigt kärlek .
2-Mina bästavänner
3-min syskon 
4-saknade människor
5-En vanlig vardag


Nu vardet dags för det känsliga ämnet saknade människor.
En till sak många av er inte vet är att jag är uppvuxen hos min farmor. Flyttade till henne när jag var liten och hon var som en mamma för mig. Hon gick bort sommaren 2009 och hon är en människa jag alltid kommer sakna och ha som en förebild.
Sen så har jag många vänner som är saknade, och alla vet vilka ni är!
Miss you all!



KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar: