2010-12-21
 14:45:33

5 snabba

För att kunna vara så uppdaterande så möjligt
vore de ju bra att ha något att sträva efter därför
tänker jag under 5 dagar ha 5 olika punkter att skriva
om, efter 5 dagar kanske jag kommer med 5 nya punkter att skriva om.

5 snabba frågor
1-min första riktigt kärlek .
2-Mina bästavänner
3-min syskon 
4-saknade människor
5-En vanlig vardag

Idag är det punkt 2 - Mina bästa vänner
Jag har haft många bästa vänner genom åren som kommit och gått av olika orsaker. Och jag har kommit fram till att man inte behöver just 1 bästa vän. Jag har 4 bästa vänner som har funnits där för mig i många år och stått vid min sida när det varit väldigt jobbigt och mindre jobbigt. Dessa 4 är Stefania, Salima, Madelene, Cecilia & Dennis.
Dennis är en av mina absoluta bästa vännen, vi har kännt varandra sen vi var väldigt små och han har alltid funnits vid min sida.
Stefania träffade jag när jag var 11 tror jag och sen dess har vi alltid funnits där för varandra på ett eller annat sätt.
Salima träffade jag när jag gick i 7an men det var inte förens jag gick ut Södermalmsskolan och började på Riddarfjärden som vi verkligen knöt våra band ihop. She is my partner in crime haha.
Och så har vi Madde, som jag alltid kallt min syster. Vi lärde känna varandra när jag började på Didaktus och jag måste säga att vi inte alls klickade i början eftersom vi är väldigt lika men inte såg det själva förens en gemensam kompis föste ihop oss. Tach Mona haha.
Sen har vi Cecilia som jag gick i samma klass med. Vi har gått igenom väldigt mycket och samma sorg, vi har båda funnits där för varandra alla tider på dygnet. Hon är väldigt nära mig!

xoxo



KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar: