2010-12-31
 18:39:48

fy för spindlar

Heellluu!!
Hoppas allt är bra med er, jag mår toppen !
Väldigt trött bara efter den spontana utgången igår med Dora och hennes kompis. Vi skulle till Soap bar men det fick blir spy bar vilket inte riktigt var min grej asso. Ska nog inte dit igen, dj'n dödade musiken. Sällskapet var iallafall bäst!
Jaha idag så har jag storstädat och dödat spindlar som bosatte sig i min julgran haha. Fy fan vad äcklig har aldrig hänt mig förut och jag absolut HATAR spindlar det är det värsta jag vet förutom kryp!
Har bakat en massa och snart ska jag börja göra mig i ordning.
Ska möta upp resten av familjen senare och så ska vi ner till Slussen så min kusin kan få upplena kaoset haha..

Ha en fin kväll!
xoxo



KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar: