2010-12-21
 14:34:02

Julskinkan is here

Hej på er !
Julskinkan har anlänt så om en stund ska jag nog göra den. Är så sugen på julskinka & julbröd.. såååå gott haha !
Fick en fråga i kommentarsfältet att man såg mig ute med en kille och ifall jag dejtar han eller om vi bara är kompisar. Bli inte besviken nu haha, för det första vet jag inte vilken kille du pratar om, och när såg du oss och vart?
För det andra så har jag nästan bara killkompisar, har några få tjejkompisar jag umgås med dagligen..

Åhh kan inte sluta gå in och ut genom ytterdörren, jag älskar doften av julgran när man kommer utifrån och det bästa är att så fort man kommer in till oss är det vår julgran det första man ser. Den är så himla fin!

Dags att kolla på film, hörs sen!
xoxo



KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar: