2010-12-18
 20:37:42

knock you down

Hej!
Idag är det en tråkig dag, ska iväg och möta upp Salima och gå hem till henne för att vinka av henne. Hon ska nämligen åka till Thailand med sin pojkvän och dom ska vara borta över jul och nyår. Känns inte så kul, men är såklart glad för deras skull.

Iallafall går var det ju det efterlängtade personalfesten som min syster Mia och hennes kollega Amanda höll i.
Gud dom hade verkligen lagt tid, energi och själ i det hela. Jag förväntade det av min syster hon är sån och det är en egenskap man inte kan låta bli att älska hos henne. Hon ville göra alla partyglada och det blev alla. Jag som är ny på jobbet fick en chans att komma alla närmre och det har jag ocg jag måste säga att jag har underbara och stöttande kollegor. Tycker att jag har dom bästa, det finns en gemenskap och kärlek mellan alla.

Här är lite bilder !

Amanuel, jag & Eddie - MAAA BOOYYYYSSS


Mikaela & Mia




Den goda maten


Eftersätten!


Jag & min knäppa kollega Mikaela :D

xoxo



KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar: