2010-12-03
 22:15:42

lussebullar

Hej det var inte igår!
Jag mår bra och jobbar på för fullt!
Just nu sitter jag, Nicis, Valentina, Salima & Richard och kollat på nåt hajprogram på tv och väntar på lussebullarna jag bakat. Bakade en sats igår och då blev det ca 30 lussebullar men dom tog slut då jag o co gamade haha..
Försöker få Salima att tagga till för jag vill ut och dansa men hon verkar inte riktigt på så då ringde jag Dennis och kolla vad han gjorde men han är ju då förkyld och skulle hem.. Vad hände med alla min pepps (eller hure stavas)
Har ju fått en ny kamera men min data suger k*k så jag kan inte föra över bilder. Har jätte många mysiga bilder från julbakandet igår !!

Nu ska jag ta ut lussebullarna så vi hörs sen!!

xoxo



KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar: