2010-12-20
 22:04:38

5 snabba

För att kunna vara så uppdaterande så möjligt
vore de ju bra att ha något att sträva efter därför
tänker jag under 5 dagar ha 5 olika punkter att skriva
om, efter 5 dagar kanske jag kommer med 5 nya punkter att skriva om.

5 snabba frågor
1-min första riktigt kärlek .
2-Mina bästavänner
3-min syskon 
4-saknade människor
5-En vanlig vardag


Och jag börjar med min första kärlek.
Haha det här ska bli ganska intressant. Min första riktiga pojkvän hade jag när jag var 15-16 år och han heter Alex hela min värld kretsade kring mig och han. Vi var det paret alla ville va, och båda han, jag och vår vänkrets trodde aldrig det skulle ta slut som det gjorde mellan oss, men tyvär blev det så. Jag och han är fortfarande vänner eftersom vi umgås i samma krets. Minns också hur förkrossad jag var och hela den sommaren gick åt att hata han haha. Men tack och lov är den tiden över. Usch det är men första kärlek är alltid jobbig och kommer alltid ha sina spår satta i hjärtat.



KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar: