2010-12-20
 00:36:48

hade inget bättre för mig!

Om just dig
Namn: Alexandra Eleni Klouras
Född: 22 November
År: 1990
Bor: Stockholm
Smeknamn: för många!
Längd: Ca 171
Civilstatus: singel

UTSEENDET PÅ DIG
Brunett eller blondin: Brunett
Ögon färg: Bruna, lite smågröna ibland
Långt eller kort hår: Långt
Snygg eller ful: Snygg, såklart!
Nöjd över dig och ditt utseende?: Det finns ju alltid något man vill ändra..
Brukar folk säga att du är snygg, söt, vacker?: Jaa, om dom gör :P
Har någon sagt att du borde bli modell?: Ja, och jag har redan varit det ..
Har du långa naglar?: Ja!
Sminkar du dig?: Både ja och nej

Har du under denna halva december månad:
Saknat någon?: Utan tveckan!
Ångrat något?: Ja!
Om ja, vad har du ångrat?: Att jag inte sa vad jag kände
Känt dig sämst?:
Verkligen
Gråtit?: Nej, gråter aldrig förutom vissa undantag
Skrattat?: Om jag har ! :D
Varit sjuk?: Flera gånger.
Varit utomlands?: Tyvär men det kommer
Pussat någon?: Nopp, det är väl på tiden snart :P

ÖVRIGT
Blir du lätt förälskad?: Nej!
Tror du på ett för alltid?: Ja.
Är du förälskad just nu?: Kan inte riktigt svara på det :/
Har du blivit sårad av kärleken?: Ja för många gånger
Har du blivit lycklig av kärleken?: Jaaa överlycklig!
Ska en kille vara söt eller het?: Finns inget antingen eller.
Ska en kille vara lång eller kort?: Gärna längre än mig, har för många klackskor haha
Ska en kille vara blond eller brunett?: Bryr mig inte, faller inte för hårfärgen.

Om du har pojkvän ♥ :
Vad heter han?:
Hur länge har ni varit tillsammans?: 
Bor ni ihop?:
Kommer ni förlova er?:
Om din pojkvän skulle vilja, skulle du vilja?:
Kan du prata med din pojkvän om allt?:
Är han en bra lyssnare?:

Övrigt: 


lisa

hej alex,såg dig ute med en kille?dejtar ni eller va ni bara kompisar?:)



PUBLICERAT: 2010-12-20, 22:10:43 | URL: http://har ingen

KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar: