2010-02-28
 12:00:40

Isigt

Tjenare allihoppa!

Allt bra med er ? jag mår bra kunde mått bättre, jag halkade för nån dag sen och slog i bakhuvudet
och hela ryggen, så nu har man blåmärken överallt !
Inte så roligt när man inte kan röra sig..

Iallafall igår så träffade jag min tjejkompis Dora, vi tog en fika och pratade om allt från sexiga serber till
massa annat drama haha men vi hade kul!
Efter det så gick jag till Söderhoff eller nu mera Hellströms och träffade min twin Madde, hennes kille
fyllde 20 så vi var ju bara tvugna att fira han haha :D

Idag så ska jag ut IGEN för att fira några kompisar mer exakt 5 personer som har fyllt år eller 
ska att fylla år inom kort, kommer bli ganska roligt tror jag :)

Hörs senare..
XoXo



KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar: