2010-02-16
 22:52:10

Semlooor

Glad fettis dag haha man kanske inte säger så man jag tycker det låter bra !
Jag tycker det skulle vara trevligt ifall någon kom fram till mig och sa "Hej du, glad fettis dag" :D

Det jag gjort diag är att ha varit i skolan och haft matteprov, och sedan kom jag hem och amälde mig till
högskoleprovet, ja jag vet att sista dagen för att anmäla sig var igår men betalningen krånglade igår så jag fick
till kloclan 18.00 på mig idag att vetala in. Och nu har jag det !!
GUD jag är så himla nervös och jag vet det är 2 månader dit men ändå, 2 månader flyger ibäg!

Jag tog en mysig fika men en vän till mig
här kommer en bild !



PS. Min farfra fyller 65 år idag, så grattis på han :)

Xoxo



KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar: