2010-01-20
 23:25:56

Dagens lista

Den här listan hittade jag på http://maddisenj.blogg.se/index.html så jag tänkte pröva på
kan ju vara lite kul faktiskt, och den är hämtad på cosmopoltian.se, där finns massa
andra roliga listor man kan lägga upp på sin blogg! kolla in :)


Lovar du att vara ärlig?
Ja det lovar jag! 

Du heter: Alexandra Eleni Klouras

 

Smeknamn: Alex, sandra m.m

 

Låt som när du är ledsen sörjer till: Just nu kommer jag inte på någon låt, det står helt still i hjärnkontoret..

 

Beroende av: Bra musik, god mat, bra vänner m.m

 

Vad tror folk om dig: Oj haha vet inte kan, glad, sprallig, har mina stunder när jag är välidigt lung och då tror folk att jag är sjuk eller saligt i huvet haha

 

Stämmer det: Stämmer väl ganska så bra ibland.

 

Vad får du oftast komplimanger för: Mina ben typ och leendet haha vet inte riktigt.

Vad säger du för att imponera på någon: försöker nog faktiskt bara vara mig själv :)

 

Hur imponerar man på dig: Genom att få mig att skratta, vara ärlig och ha en skön humor.

 

Brukar du skratta för dig själv: Ganska ofta faktiskt när jag tänker på något speciellt eller någon speciell.

 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: I know the deeling. Blä. Puss

Var bor du: Stockholm, Södermalm.

 

Trivs du där: Jag trivs jätte bra här.

 

Äger du några converse: Japp, ett par vita.

Sprit, cider, vin eller öl: Oj hm, det beror på humöret faktiskt.

 

Brukar du bli för full: Inte så ofta, men inbland.

 

Är du allergisk mot något: Katter tror jag,

 

Hur svarar du i mobilen: Aa hallå, eller a det var jesus (fast bara när jag är på bushumör) :P

 

Antal timmar sömn inatt: 4 timmar.

 

Brukar du komma i tid: Ja jag brukar oftast komma i tid till skolan.

 

När mår du bra: När jag gör något som är bra för mig, kanske träna komma hem ta en skön dusch lägga på en ansiktsmaks och kolla på en bra film.

 

När blev du fotad senast: i Lördags.

 

Hur känner du dig nu: Rastlös :/

 

Vanligaste färg på dina kläder: Massa olika, beroende på mitt humör.


Vad tycker du om fötter: Har lite fotfobi så det är inte mitt favoritområde på kroppen.

 

Vad saknar du: Min farmor

 

Hade du en bra kväll igår: Ja det tycker jag, spenderade den med en bra vän till mig.

 

Favorit dryck på morgonen: Vatten, kaffe eller oboy ;)

 

Rakar du benen: Absolut!

 

När brukar du oftast gå och lägga dig: runt 01.30 kanske

 

Är du blyg: Jag är så öppen man kan bli haha ;)


Madde

Om du menar koftan som är från gina så finns den nog inte kvar för den köpte jag på rea förra året..



Hihi kul att du gillade listan ovan och tack för att du skrev vart du hittade den, inte alla som gör! :)



Hur mår du idag? Kram /M



PUBLICERAT: 2010-01-21, 12:29:57 | URL: http://maddisenj.blogg.se/
Madde

TAck, de köpte jag på butiken Walk i London. Kram /M



PUBLICERAT: 2010-01-21, 12:32:24 | URL: http://maddisenj.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar: