2010-01-31
 14:53:01

Dålig uppdatering!

Förlåt så hemskt mycket, har varit lite upptagen med att göra massa saker
och så hade jag kickboxning igår från 8 på kvällen till halv 11. Det är så himla skönt
att känna att man gjort något bra och inte bara sitta hemma och säga - men gud jag måste börja träna-
och så sitter man bara där och inte gör något.
Iallafall idag vaknade kl 10.00 med västa träningsverken men det var ingen ursäkt att ligga
kvar i sängen, det finns fortfarande massa sysslor att göra och en hund att passa.
Och så lagade jag mat idag en väldigt god kyckling med potatis och grönsallad :)
Smaskigt!

Nu ska jag hoppa in i ducshen och göra mig i ordning
ska nog ut en sväng..
Hörs senare!
Xoxo



KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar: