2010-01-12
 00:06:24

Härligt!

Kom hem för typ en halvtimma och är ganska hungrig, så jag funderar
på om jag ska fixa mig en liten kvällsfrukost. Jag och Yasmine brukade alltid ha små
kvällsfrukostar när vi sov över hos mig om vi vart hungriga på kvällen, för vem orkar laga
mat när man kan äta frukost :P

Iallafall efter jag och Salima vart på Forex så gick vi till McDonalds och frossa efter det åkte vi in till
Östermalmstorg och fikade på Cofi, ett ställe jag ofta går till :)
Vi hade det ganska så mysigt, vi pratade om allt möjligt faktiskt, allt från bröllop till att vi inte behöver killar till att vi ska göra en New York resa tillsammans och massa annat !
Hon är verkligen en grym tjej, är väldigt glad att hon finns i mitt liv just nu, för det är sånna här tider man
märker vilka som är dina riktiga vänner och vilka som inte är det.

Iallafall efter ett ganska bra tag så kom Amir med en tjejkompis och det blev en massa gosip :)

Hörs senare, måste plugga lite nu inför ett prov imorn.
Xoxo



KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar: