2010-01-27
 21:17:32

Nervös!

Guud så nervös jag är !

Imorn ska jag till min kompis Tarek som går en utbildning på
Hårgänget (frisör) och jag ska färga mitt hår !
Jag hoppas verkligen jag blir nöjd annars vet jag inte vad jag gör, men han är en superduktig
frisör (tror nog han är min nya frisör haha) så det ska nog inte bli ett problem. Ska försöka få tillbaka min naturliga hårfärg vilket är ljusbrunt, och nu har jag mörktbrunt vilket jag har tröttnat på.

Aja idag gick jag på min första kickboxnings träning och det var SKIT KUL, det är varje onsdag i
skolan och det är gratis, det är vår lärare David som tränar oss och en tjej som jag tror hette Vadi eller nåt ahah. Grymt roligt, är så peddad asso, längtar redan till nästa onsdag.

När jag kom hem idag svettig efter den hårda träningen hoppade jag in i duschen och efter det gick jag
pappa och min syster Valentina på bio och såg "Har du hört ryktet om Morgans" och måste bara få säga att
den var jätte bra, rekomenderar verkligen den. Kunde helt enkelt inte sluta skratta.




KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar: