2010-01-20
 23:09:14

Skön promenad

Kanske inte berättat vilken skolan jag går i men jag går på Didaktus gymnasium i Liljeholmen
Det var en läsare som undrade så jag tänkte bara dela med mig det ( igen) :P

Idag har det varit en ganska så lung dag, har varit i skolan, kollat på en bra film hemma
hos Cicci och sedan rastade jag blixten. Jag tog en lång och skön promenad till min
kompis Milads jobb och hälsade på och där var också Dennis min bästa kompis
så det var kul att få träffa han, det var ett tag sen faktiskt.

Nu ska jag iallafall försöka plugga lite till ett prov jag har imorn
i Naturkunskap, så trååkigt :/  men men det måste göras.
Gud är verkligen skoltrött men nu är det ju sista terminen så jag måste satsa allt.
Annars är det ju 3års bortkastad tid i skolan haha.

Vi hörs sen :)
Xoxo



KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar: