2010-07-11
 01:29:50

1 dag kvar

Tjenare!
Det var länge sen jag skrev, jag vet men jag liksom glömmer bort det så fort jag känner att nu jävlar ska jag vara duktig så är jag det två 4 dagar sen glömmer jag bort att skriva ahah, dåligt!

Iallafall den här senaste vecka har gått ut på att tvinga med pappa till stan så vi kan shoppa de saker vi behöver med oss till grekland, jag menar jag ska ju vara borta 1 månad och 1 vecka jag behöver saker !
Shiit lät som värsta gold diggern där men men.
Det är helt overkligt att jag och mina syskon + farfar åker på måndag det är 1 dag kvar tills vi sätter oss i bilen och roadtrippar till grekland!

Började packa idag och jag är inte ens klar ska fortsätta imorn, och det bästa är ju att mina skor har fått en liten egen resväska, haha mina släktingar kommer ju säkert garva ihjäl sig men vad ska man göra då, behöver ju skor med mig till grekland..

Aja ska sova nu, vi hörs imorn ska vara duktig och skriva imorn med!
Xoxo



KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar: