2010-07-02
 02:25:44

sömnlös

Tjenis !
Kan inte sova, hatar att man vänder på dygnet när det är sommar !
ååh så frustrerande, jag är ju trött men ögonen vägrar stängas haha ..

Iallafall, jag kan inte fatta att jag åker till grekland om mindre än 2 veckor. Ska bli underbart, jag åker bil ner med mina 3 syskon och vår farfar. Åh jag är så glad för mina syskons skull som får uppleva känslan att bila till grekland, det är så underbart, jag har gjort det flera gånger men dom har aldrig gjort det.
PLUS att vi ska vara där i 1 månad och nån vecka!!!

OMG måste bara få säga det här !!
Jag har skaffat mig ett jobb, jag är så jävla lycklig, nu har jag mina egna pengar .. ÄNTLIGEN..
behöver inte längre gå till pappa och be om lite pengar, nu har jag mina egna hihi

Förresten jag läser boken "Så länge vi båda andas" av Stephenie Meyer, allt jag har och säga är, HERREGUD!
Ni måste läsa den för att förstå, jag är helt fast jag måste läsa ut den orkar inte vänta mer, ska fan ta och läsa ut den inatt haha.

Shiit känner att jag bara babblar på ska läsa boken och sen tvinga mig själv att somna.
God natt på er!
Xoxo



KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar: