2010-05-28
 09:47:09

28 maj 2010

Hej på er alla!
Skrev ingenting igår för jag hade det väldigt stressigt, han inte ens sitta ner haha..
Igår så storstädade jag hela lägenheten, pappas tjej kom och hjälpte till och jag började städa vid 11 tiden på morgonen och Silvia (pappas tjej) kom vid 2 tiden och vi blev klara vid 6 :O
Gud det kändes som om vi kunde hålla på hela kvällen, fast tack o lov så gjorde vi inte det för jag var tvungen att börja fixa mig pch dra iväg till min killkompis studentskiva :)
Vi hade grymt roligt på skivan jag var ensam tjej med ungefär 10 killkompisar haha jag hade iallafall bodyguards hela kvällen :D ,eftersom att skivan låg i mariatorget så stannade jag där tills dom stängde och promenerade sedan hem..

Idag så har jag tvättstuga sen måste jag iväg till skolan och hämta massa papper, men vi hörs senare !
Ha en bra dag!
Xoxo



KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar: