2010-05-19
 19:36:46

Gullig film och evig kärlek?

Satt nyss och kollade på en skit gullig film på 3an som heter "French kiss"
Tänk om man bara åkte iväg till nåt land för att vinna tillbaka sin man och sedan hitta den riktiga kärlek där.. helt otroligt.

Det är så många som tror på evig kärlek det kanske skulle låta bra ifall jag också sa att jag tror på evig kärlek eftersom jag sitter här och skriver om det
men det gör jag faktiskt inte.. eller kanske iband :P
Jag tror att efter att ha levt med en person i flera år så försvinner den där kärleken, pirret eller aa fjärliarna i magen.. allt det försvinner (om man inte gör saker varje dag som håller igång gnistan)

Man lever sedan ihop endast för att man är beroende av varandra eller en annan anledning som många föräldrar använder är ju "vi har ju barn ihop" och därför bor dom ihop.
Jag tror inte att det är många som klarar av att leva med endast en person resten av sitt liv "Tills döden skiljer dem åt" det finns till och med vissa som inte ens klarar av att leva med någon alls och så finns det människor som är beroende av andra människor som alltid behöver någon i deras närhet för att de själva ska känna att det duger och att de har någon vid ens sida som alltid kommer vara där för en.

Okej nu låter det ju som om att jag inte tror på kärleken alls men det är klart att jag tror på kärleken.. förut gjorde jag inte alls och jag kommer inte på någon bra anledning till varför men så låg det till.. 
Men nu gör jag det, men jag tror att det ändrades med tiden ju äldre man blir liksom.. 
Som ni kanske förstår så har jag ju åsikter om väldigt mycket, jag tycker både det ena och det andra hehe.. och att jag tror på att man inte kan leva med en person resten av sitt liv men också att man kan det.. Jag har ett levande exempel. Min farmor och farfar har vart gifta sen dem var 22 år gamla och därför tror jag att man kan leva med en person väääldigt länge.. Man får ju sitta och vänta och se vart vägen leder oss!!

Kärlek till alla!
Xoxo



KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar: