2010-05-14
 16:00:44

Otrevlig & hatisk

Hej alla där ute :D

Är det bara jag eller är det många som stör sig på hur Kissie betedde dig i Bella&Tyra show, jag menar är man mäsnlig så måste man väl ändå ha ett hjärta ?
Vilket jag tror att hon glömde hemma när hon gick dit..
Sen att hon trycker ner andra människor när hon själv ser uppblåst ut är väl inte riktigt okej eller vad säger ni ?
Visst att man får ha sina åsikter men till en viss gräns. Jag tycker helt enkelt att det är fel att vara otrevlig mot självaste programmledarna, helt sjukt ju !
Jag har absolut inget emot henne tycker bara att man inte ska vara så hatisk och otrevlig. Så vitt jag vet så finns det inte en ända människa som inte bryr sig om andras åsikter, Klart man tar åt sig!

Aja ska dra vi lägger in ett inlägg senare !

Xoxo



KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar: