2010-11-08
 22:36:02

en kopp kaffe !

Sitter här och kollar på Kvinnors hemilga liv och det är verkligen ett skit bra program. Den här gången handlar det om kvinnliga bobybuilders vilket jag finner lite motbjudande fast jag beundrar verkligen kvinnorna som håller på med sånt, det kräver ju verkligen att man är stark psykiskt !
Salima och her man is here också, vilket alltid är lika trevligt alla har en varisn kopp kaffe och vi har mysat ihop oss i soffan.
Imorn fyller min prinsessa år, min älskade systerdotter Clara, hon fyller 2 år och jag ska hem till syrran efter jobbet för att fira henne. Ska bli så himla kul har inte träffat henne sen mamma fyllde år i oktober!!

Ska lägga mig snart så god natt på er!
xoxo



KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar: