2010-11-28
 21:55:51

ja jag suger !

Hej ja jag vet att jag suger har varit lite dålig på att skriva dom här dagarna så nu ska ni få höra allt i en kort och snabb version.
I fredags skulle jag gått ut med Madde men kunde tyvär inte eftersom att jag var tvungen att jobba natt på sjukhuset, vilket var jävligt långtråkigt men vi personalen hade kul med en liten natt picknick och en dålig film på tv haha.
Efter att ha jobbar natt och kommit hem halv 9 på morgonen var jag tvungen att vakna 11 för att göra mig i orning och åka till min mamma och ha födelsedagsfirade. det var helt underbart alla min kusiner var där och åklart mormor, moste och morbror. Fick en massa fina presenter bla, en ny camera, ett usb minne och presentkort.
Och idag, ja idag är jag lycklig och glad ska ni veta. Jag åkte till Skärholmen med Marri för att kolla lite och träffade på Madde där med hennes kusin och kusindottern. Men höjdpunkten var allt jag shoppade !!
Fick med mig massa nytt smink från Make Up Store, en ny mysig tröja som jag faktiskt hittade på Gina Tricot och en jätte bra mascara som jag köpte på kicks samt ett stärkande nagelack. Fattar ni vad nöjd jag är :D
Efter all shopping så känner jag ett lugn i mig haha ja det låter sjuk men det är sant.

Jag skulle ju också gått på bio mig Nathalia men hon kände sig lite hängig och mådde inte så bra så vi tar det i veckan och istället åkte jag och Marri in till stan och kollade lite och bestämde oss för att gå på bio och vi såg Devil. FYYY FAAAN äger jag, bajsade på mig ska ni veta!
Men jävligt grym film, rekomenderar starkt ifal man gillar skräck.

Nu väntar jag på syrran för jag är ju en fegis och kan inte somna själv när jag varit och kollar på skräckfilm haha..
Hörs sen!
xoxo



KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar: