2010-11-01
 07:29:35

trött trött trött

God morgon på er!
Fy, jag är så himla trött idag, den här senaste veckan har det gått bra att vakna tidigt men sen så kom helgen då man sov lite längre och rubbade hjärnan haha. Aja det ska nog gå bra. Ska nor träna ida efter jobbet behöver verkligen komma i from igen.
Juste såg ju SAW 3D  igår omg usch va äcklig den va, blääää..
fast jag har ju sjuk humor så jag satt typ och skratti lite då och då, och folk vände sig om och undrade vem fan det var som garva när den starkars kille i filmen blev av mig käken haha..

Ska dra iväg och jobba nu på dagis, önska mig lycka till, jag har öroninflammation !

xoxo


La Liga

Brilliant site. Cheers.



PUBLICERAT: 2011-01-20, 15:31:57 | URL: http://la-liga.blogimagine.com

KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar: