2010-10-10
 13:25:18

Gårdagen

Hej på er!
Ska berätta lite om gårdagen. Jag och Madde drog ju till Lobby, men när vi väl kom dit så såg det ut som om det var stöngt. Det var ing folk utanför, inga vakter inte ens rökrutan. Kan bara säga att jag och Madde fick panik, vi trodde ju dom hade stängt för kvällen att dom inte skulle öppna alls haha men sen så kollade jag på klockan och insåg att vi var där vääääldigt tidigt. Så det var ju bara att vänta en timma utanför.
Väl utanför så mötre Madde en gammal klasskompis till henne så det var ju massa kacklande mellan dom om gamla minnen och allt möjligt. Det var jätte roligt att lyssna på !
Väl inne var det också ganska kul, det var ju en mode show igår och den var grym, man fick en glimt av några kändisar vilket var ganska häftigt !!

Aja nu ska jag städa lite och sen göra mig i ordning ska träffa Nathalia vid halv 4 och ta en mysig fika.
Vi träffades för typ 3 dagar sen men hon har missat jätte mycket på dom här 3 dagarna så det blir en massa tjejsnack i några timma framöver haha..

Ha en bra dag!
xoxo



KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar: