2010-10-12
 20:43:18

gjort massor

Känns som om jag har gjort väldigt mycket idag faktiskt. Jag träffade Nathalia för att plugga men det blev mer prat än plugg haha, försökte verkligen men det gick bara inte det fanns för mycket att prata om. Efter det skulle jag träffa Madde och som alltid så pratade vi typ i mun på varandra eftersom båda har nåt att säga !
Men det spelar ingen roll jag förstår henne och hon förstår mig så de e ju bra haha..
Hann faktiskt shoppa lite, köpte en jätte mysig tröja från Gina tricot och en liten svart väska med nitar på från Bianco! Jätte stolt behövde unna mig lite faktiskt!
Hann till och med ta en prommenad med Marri och Afsana och nu måste jag bara försöka varva ner.
Lycka till säger jag bara, mamma ringde mig nyss och berättade lite om dagiset som jag kanske ska börja jobba på. Gud så nervös jag är, jag är ju egentligen inte utbildad barnskötare jag är ju undersköterska/mentalskötare men det ska nog inte vara nåt problem, jag älskar ju barn och har jätte bra hand om dem så det kommer nog gå bra..

Här är tröjan jag köpte, jäääätte mysig!

Fanns i andra färger också men vit kändes rätt!

Nu ska jag sätta på en bra film och mysa ner mig i soffan med mig apelsinchoklad!
xoxo



KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar: