2010-10-08
 00:09:06

kärlek

Jag är stolt över mig själv. Jag stod upp för mig själv och sa exakt som jag kände allt kom direkt från hjärtat. Det kallas känslor mina känslor, ja för oj alla ni som inte tror jag har ett hjärta att känna med. JAG HAR OCKSÅ KÄNSLOR!
Som en ung o vis dam sa till mig nyss: "antingen så bestämmer du dig för att leva ditt liv eller frysa tiden och fortsätta hoppas och fortsätta gnälla i efterhand"
Jag har bestämt mig för att inte göra ett skit helt enkelt, tänker inte lägga tid på nån och tänker inte lägga tid på att leta efter nån, tänker helt enkelt låta saker och ting komma när det kommer, och när det väl kommer så fattar jag ett beslut då. För stunden.
Hoppas alla ni där ute finner kärleken, för det är den bästa gåvan människan kan få.

xoxo



KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar: