2010-09-02
 23:07:04

en hjälpande hand!

Hej Hej !
Gud idag är det första gången jag var i min skola sen studenten, visst det var inte så länge sen men det var en konstig känsla.. Det var riktigt roligt att se alla mina lärare igen, gud vad jag saknat dom haha (mobbad).
Iallafall är ju tillbaka där för att jag måste plugga upp mitt Matte B betyg, vilket är väldigt sorligt men men vad ska man göra lika bra att gå dit och få det gjort!

Nu sitter jag iallafall här hemma med min syster Valentina och hennes tjejkompis Issa, stackarna pluggar jätte hårt och så snäll som jag är hjälper jag till.. Dom ska ha nått prov i religion och det har alltid varit mitt favoritämne så det är självklart att jag delar med min kunskap haha !

aja vi hörs senare!
xoxo



KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar: