2010-09-12
 14:20:48

Händelserik kväll

Helluu!

Ville bara säga lite snabbt vad som hände igår.
Jag och Madde gick till Lobby som sagt och där hade vi riktigt roligt som vanligt. Men när vi skulle dra så började problemen. Det börjar med att jag tappar bort min garderobslappp men det löste sig ganska snabbt eftersom jag känner dom flesta som jobbar där.
När vi skulle ta tunnelbanan i Tcentralen så börjar en vakt tjaffsa med Madde han var lite otrevlig och så, så det slutar med att vi inte fick åka tunnelbana alls vilket sög !!
Vårt mål var ju att komma till slussen och får äta på donken så vi tog en taxi dit, jag menar det är mat vi vill ha det är klart vi gör allt för att komma dit haha..

Och här kommer bilder lånad av Madde



Ska möta Madelene nu och ska en mysig fika i stan..

xoxo



KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar: