2011-04-27
 20:58:47

Arbetsskada


Hej hej!
Tänkte börja med att svara på en fråga jag fått..
Kan börja såhär. Vi är 7 syskon, 4 av dom är tjejer och är syskon till mig via min mamma och en av dom är då min helsyster men jag brukar inte säga det älakar alla mina syskon lika mycket och alla är mina syskon. På pappas sida har jag 3 syskon (min helsyster är såklart en av dem) alla 3 förstår grekiska men ingen talar flytande. Jag både talar, läser och kan skriva på grekiska eftersom jag gick i en grekiska skola en dag i veckan i 13 hela år haha..
Min mamma kan några ord på grekiska men inte flytande direkt..
Hoppas du fick svar på din fråga :)

Asso vad är det för iskall vind som blåser ute! Usch det gillar jag inte speciellt när man står ute och jobbar
flera timmar om dagen. Tror jag har fått en arbetsskada på det hela, kan verkligen inte sitta hemma längre, måste vara ute och göra saker. Tycker det är så tråkigt att bara sitta hemma och glo..

Aja ska dra iväg för en kvällsfika med mysiga vänner!
Hör sen!


Mia, Josefine, Jessica, Jag, Nicolina, Viktor, Valentina- Mina underbara syskon!

xoxo



KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar: