2011-04-03
 13:20:45

yesterday


Igår var jag hemma hps Poppi med dom andra tjejerna och planrade lite om olika fester. Hon hade dukat upp så fint för oss med olika oster, kex, massa vin, jordgubar och choklad hihi..


jag & anthoula


jag & vaso

(bilder lånade från anthoula hennes blogg hittar ni här: http://psychedelique.blogg.se/)


Efter att ha varit hos poppi i några timmar var det dags att röra sig hemmåt och börja fixa sig för att dra ut med Salima. Vet inte hur jag ska börja förklara kvällen men den var kaos. Fört började vi här hemma och drack lite vin och pumpade musik efter det drog vi till medis kök & bar och drack massa drinkar. Nu började kvällen, vi drog till 7/11 och ragga upp han som jobbade haha, han är het! Efter att ha stått och raggat på snyggingen vars namn jag glömt bort, så tog vi en taxi till after. Vi ångrade oss och åkte till Sipper och när vi var där så var kön för lång så vi tog en taxi tillbaka till after.
Lyssna nu, killarna vi raggat upp på 7/11 hade tagit våra nummer så dom kunde komma o festa med oss, jag trodde aldrig dom skulle dyka upp men det gjorde dom. Killen jag tyckte var snygg visade sig vara en jävligt trevlig kille.. Vi håller tummanra tjejer!





 

Dags att göra sig i ordning ska möta upp Natti!

Skriver mer sen!
xoxo



KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar: