2011-02-15
 21:29:41

Mjukisar is the shit!



Hej!
Jaha så hur mår jag idag då, jo väldigt bra förutom kramperna jag har i magen men det är smällen man får ta när man är tjej, tyvär asso..
Min dag för övrigt har varit super bra, och den blev bättre när jag hade samtal med mina chefer och dom berättade för mig att dom jag jätte med ett stort J nöjda med mig och förstår inte varför min kollega vill få bort mig men men så kan det gå.
Fast dagen blev ju så mycket bättre när jag köpte en ny fin jacka till våren eller lite "varmare" dagar nu framöver ifall vi får några. Den är khakigrön, supersnyggt men jordnära färger.

Måste bara säga att mjukiskläder är det bästa som finns!!





Dags att kolla på fotboll, Milan-Tottenham spelar. Hejja Tottenham!

xoxo



KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar: