2011-02-23
 23:01:01

pussgurkor



Hellu!
Hur är det med er?
Själv sitter jag och gråter åt, Vid din sida går på tv och huvudrollen asso mamman som har canser påminner så mycket om min farmor. Dom ser nästan likadana ut.
Idag slutade jag kl 4 sen hade jag 2 timmar att döda innan mötet vi hade på jobbet kl 6 som vi blev klara med mötet kl 9 o jag kom hem strax efter tio, hemskt. Nu har jag hunnit ducha och måste lägga mig, börjar tidigare på jobbet imorn!
Min jävla internet saldd har pajjat nu. Pluppen som ska hålla kvar sladden i hålet har gått sönder så nu åker sladden ut hela tiden, fett jobbigt !

God natt pussgurkor!

Längtar tillbaka till när man var liten och kunde gömma sig i en trygg famn.



KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar: