2011-02-06
 10:49:34

svullen


God morgon på er!
Hur mår ni idag ? Själv känner jag mig ganska svullen i halsen men annars är det bra.
Igår efter jobbet så drog jag ut med en vän som jag inte träffat på ett tag Litza heter hon super gullig tjej. VI var med nårga killkompisar och två av dom umgicks jag med för EVIGHETER sen, vi brukade umgås i samma gäng, så det var superkul att träffa dom igen och umgås..
Tog tyvär inga bilder igår glömde bort att jag hade kameran med mig. Vi drog till ett skitställe med billig dricka på sveavägen och vi skulle dragit vidare men det blev tyvär inte så, och på vägen hem kissade jag nästan på mig kunde knappt gå haha..

Sitter och kollar på SATC just nu och ska börja göra mig i ordning snart jobbar idag med.

xoxo



KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar: