2011-02-13
 00:51:03

Toppen dag!



Hej!
Jag har haft en underbar dag, den var helt toppen faktiskt! Försöker inte få det låta ironiskt för det var faktiskt en underbar dag med massa goda vänner!
Startade dagen med att träffa Cecilia och vi shoppade och tog en fika senare kom Mimmi och hennes tjejkompis och då vart det Sushi-time!
Träffade sedan underbara Litza i stan för en fika och massa prat, för ja vi har ju inte träffast på evigheter och då finns det Massa saker att prata om. Vi hamnade på Cafe Alberts och där satt ju såklart Josef & Chris och jag måste säga er att jag har nog inte skrattat så mycket i mitt liv. Vaknar säker upp med magrutor imorn haha. Efter ett tag så kom även min bästa vän i hela världen, Dennis och Jannis.
Killar med humor och goda vänner, gott sällskap det är det som gör hela kvällen, och nu sitter jag här hemma och glor på min gigantiska tv och undrar vad jag ska hitta på.

Vill verkligen inte sitta hemma idag, är inte på det humöret, har för mycket energi och vet inte riktigt hur jag ska använda den haha..




Tv tittade next!
xoxo



KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar: