2011-02-20
 11:23:52

Saras wedding


God morgon!
Salima haha mupp jag sa aldrig vems klänning det var, sa bara en ny marinblå klänning haha. Den var ju ny !!

Iallafall tänkte berätta lite om igår. Herregud vilket bröllop det var. Riktigt maffigt och Sara var så himla vacker allt var vackert. Hela processen var helt sjuk asso så jävla roligt har jag nog inte haft på ett bröllop.
Vi började hemma hos Sara där vi tog tusen foton och väntade på hennes släktingar när dom väl kom så skulle brudgummens släktingar komma och hämta henne, och hur tror ni dom gör. Jo dom använde sig av den skit stor struma och nån slags pipa och så började musiken. Sedan var det bara för Sara att sätta sig i Hummerlimon med resten av oss och dra iväg till kyrkan.

trumman


Kyrkan var så fin och väldigt stor och och det är ju nästan som i en grekiska kyrka förutom att dom hade en kör med tjejen som sjöng eller vad dom nu gjorde.
Cermonin gick ändå ganska snabbt och sen var det iväg för att festa all night long!


In the limo!

Det var grymt på festen alla väntade på att alla gäster kunde komma och sätta sig till ro för att brudparet sedan skulle komma. När dom väl kom efter kanske 1 timma så var det dans direkt när dem kom in, alla reste på sig när dom gick ner för röda mattan och dansa med brudparet..




Tårtan var helt underbar men vi fick tyvär inte äta av just tårtan brudparet skärde i, vi fick en slags kladdkaketårta som var supergod, säger aldrig nej till choklad!.



Valsen


Sara behövde hjälp i toaletten så självklart ställde vi upp!


Det bjöds på massa sprit och det här drack jag, Cecilia och Nadia upp haha!


Nadia & Jag


Cecilia & Jag


Jag & Sara


Sara valde att inte kasta sin buket men vi håller tummarna på att vi alla singeltejer som var där
bli gifta i framtiden haha.


xoxo



KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar: