2011-02-13
 21:46:23

Valentines Day


Jaha då var det Alla hjärtans dag imorn då!
Är det bara jag som är singel och ensam imorn eller är vi flera där ute?
Salima sa att Sverige är det landet som har mest singlar speciellt i Stockholm. Nån hade gjort en undersökning om det och forskade fram att Sverige har flest singlar i världen.
Då är min fråga, vart fan gömmer dom sig ???

Jag älskar alla hjärtans dag, visst att man ska visa sin kärlek varje dag men jag älskar verklien historien bakom
alla hjärtans dag. Det är en tradition jag följt sen jag var liten och den betyder väldigt mycket för mig. Sen får vi ju inte glöma min underbara syster som har namnsdag imorn, Valentina.
Är det bara jag som är fjolligt rommantisk på alla hjärtans dag eller är vi flera som är det?
Vissa gillar ju inte den här dagen och tycker den är överskattad, det åker in genom ena örat och ut från det andra haha.
Jag tycker också att alla hjärtans dag inte alls behöver firas med sin man eller pojkvän. Den kan firas med en bästa vän, allmänt goda vänner eller helt enkelt sin familj.
Jag undrar vem jag ska fria den med.. hmm, Who wants to be my Valentine? Haha skojjar bara..
Hoppas ni får en underbar Alla hjärtans dag med nån ni verkligen bryr er om eller älskar.




Salima

All kärlek till dig!



PUBLICERAT: 2011-02-15, 15:31:44 | URL: http://salimarakovic.blogg.se/
Anonym

heei:)hittade din blogg. oreo.

filakia



PUBLICERAT: 2011-02-18, 10:06:19 | URL: http://psychedelique.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar: