2011-01-01
 20:37:16

2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort för? Jag tog studenten, sånt gör man bara en gång haha
Höll du några av dina nyårslöften? Japp
Blev någon av dina vänner förälder i år? Japp :)
Dog någon som stod dig nära? Nej
Vilka länder besökte du? Bulgarien & Grekland(bilade till grekland, så det blev några länder där i mellan)
Är det något du saknar år 2010 som du vill ha 2011? Finns det säkert
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Oj. 3 juni får jag väl säga då, studenten, och 24 Dec när min kusin kom.
Vad var din största framgång 2010? Hmm, kommer inte på nån.
Största misstaget? Att jag inte gav allt
Har du varit sjuk eller skadat dig? Förkylningar & sånt.
Bästa köpet? Skor, kläder hmm hahah finns mycket!
Vad spenderade du mest pengar på? Allt möjligt faktiskt

Gjorde någonting dig riktigt glad? Min underbara systerdottern lyckas alltid göra mig glad, mitt jobb, vänner osv.
Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010? Haha, typ alla av Lady GaGa, Waka waka - Shakira, I gotta feeling - Black Eyed Peas, Katy Perry- Firework. Rihanna- Only girls in the world
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?Både och
Vad önskar du att du gjort mer?Kämpat
Vad önskar du att du gjort mindre? 
Hur tillbringade du julen? Hemma hos farbror och på Arlanda
Blev du kär i år?  hehe
Hur många förhållanden? Inga
Favoritprogram på tv? OTH, Gossip girl, Greys anatomy
Bästa boken du läste i år? Läser många böcker, alla har blivit en favorit
Största musikaliska upptäckten? Ingen aning faktiskt
Något du önskade dig och fick? Kamera och usb
Något du önskade dig men inte fick? Nopp
Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Tillbringade den med min familj och vänner
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Om man hade den rätta personen vid sin sida skulle allt gå bättre!
Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Har ingen speciellt stil men kanske lite mot det rockiga.
Vad fick dig att må bra? Vänner, systerdotter, sol.
Vem saknade du? Don't go there.
De bästa nya människorna du träffade? Hm. Träffade mycket nytt folk.
Årets sötaste? Systerdotter
Årets hetaste?  Finns för många heta!
Årets största kärlek?  ----
Årets besvikelse?  -----
Årets bästa? Studenten
Årets snällaste? Jaaaag :D


xoxo



KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar: