2011-01-16
 11:30:47

A gray day

God morgon!
Allt bra? Jag själv mår toppen!
Oj oj oj vad kul vi hade igår, oförglömlig kväll. Vi började som sagt hemma hos Salima med middag sedan drog vi till Medis kök och bar och jag tror nog att vi var dom ända som hördes då vi överröstade musiken också haha men kul hade vi och det kunde som flesta se. Efter några drinkar där så beställer vi en taxi mot drottninggatan, vi skulle till Sipper som är en gayclub på lördagar men andra dagar är det nype. Jag har nog aldrig haft så roligt på en vanlig nattclub, fan vad jag älskar gayclubbar.
Vi dansa så fötterna blödde sen blev det donken och hemmåt. Och nu sitter jag är och min träning börjar om 10 minuter och och kan inte träna (det suger) för att jag är förkyld.
Får väl se vad dagen har att erbjuda en grå dag som denna..

xoxo



KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar: