2011-01-16
 20:22:03

Dionyssos



Det var aldrig nån middag på Sonjas Grek utan vi gick till Dionyssos vilket är en av dom bästa grekiska restaurangerna tycker jag personoligen. Jag har nog aldrig gått därifrån och vart missnöjd, no no, god mat, gott vin och dom bästa servitörerna sam kockarna. Rekommenderar Dionyssos till alla som vill pröva på äkta grekisk mat..

På tal om nåt helt annat, jag tror jag börjar bli förkyld vilket inte passar så bra just nu för jag har inte råd att vara sjuk, måste ju spara pengar till resan. EN vecka i Aten, kan inte bli bättre, och vårt hotel ligger mitt i smeten. Vilket är perfekt för 6 partysugna tjejer!

Ne nu ska jag snyta mig och trycka i mig lite soppa och bli frisk.

xoxo



KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar: