2011-01-24
 21:52:12

magsjuk toppen!


Fy faaaan asso! Jävla skit. Inatt kunde jag inte sova ALLS. Jag vaknade minst 1 gång i timmen vilket rubbade min hjärna totalt när det var dags att gå upp för att jobba. Rubbade inte bara min hjärna utan min hälsa också.
So listen up everybody jag är magsjuk!! Helvette. Okej jag får det att låta som jordens undergång när det faktiskt hjälper mig att gå ner i vikt haha ne tar tillbaka det faktum är den att jag verkligen inte har tid eller råd att stanna hemma och vara sjuk.. PISSRÅTTA!!!
Inom loppet av 1½ timma sprang jag till toaletten minst 6 ggr haha, onormalt!

Iallafall sitter här och kollar på 2012 och jag är ju en av dom som skiter på mig när jag ser en sån här film
men nu kan jag inte låta bli att titta. Sitter också och varvar mellan kokt ris och väldigt mörk choklad som tydligen ska göra magen lite fastare haha. Gud så äcklig man är som delar med sig det haha..





xoxo



KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar: