2011-01-28
 21:36:22

Matkoma



Rubriken talar för sig själv. Fick äntligen laga min efterlängtade tacos och jag var så hungrig att jag
faktiskt tryckte i mig 3 stycken bröd fyllda med köttfärs, tomater, majs och gräddfil. Herregud vad mätt jag blev nu, förstår inte ens hur jag orkar trycka på tangenterna har matkoma.
Under tiden jag lagade maten tänkte jag att den här gången ska jag ta ett foto så ni får se allt det goda. Men tror ni jag kom ihåg det eller och nu vill jag verkligen inte ta nåt foto för det ser ut som om jag grisat ner allt haha. Har lärt mig att det inte går att äta tacos på ett finnt sätt. Det är meningen att man ska bli skitig.

Istället får ni en randome bild på mig.



En gång för ett bra atg sen i klassrummet (under lektionstid) Hon med jeansen är jag såklart vem annars haha och bervid min rumpa är Cecilia!

xoxo



KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar: