2011-01-02
 19:45:52

mysig spakväll!

Åh goood, kommer aldrig kunna somna inatt. Förutom att jag vänt på dygnet så har mina sömnproblem kommit tillbaka. Tummen ner för det!
Ska på planering på jobbet imorn och eftersom ingen informerat mig om vilken tid det är så får jag var där kl 8.00 för att vara på den säkra sidan. Hatar sånt där, älskar att veta tider och ha kontroll, nu känns det som om jag blir utkastad på öppet hav (haha lät bättre i mitt huvud).

Iallafall vi hade en jätte mysig sista kväll igår sin, min syster och min farbror fru. Vi skickade ut männen för att smälla dom sista raketerna och skotta lite så vi tjejer kunde ha en spakväll men vin och avslappnande musik.
Det var så mysigt, vi hade bäddat på golvet och tänt massa ljus och vi använde en ansiktsmask som var ansiktssrub också. Riktigt mysig var det.


Min kusin & jag


Farbrors fru Vaja, jag, min kusin Olga & syrran Valentina

xoxo



KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar: