2011-01-08
 13:37:09

Snodde den

Snodde den här av min älskade Madelene!

FAVORITERNA
Glass: GB sandwich, Magnum med nötter
Musik: Lyssnar på allt, när jag vill dansa då gäller R&B och annan musik.
Färg: Grå, Svart, Brun
Film: Taken, The holiday, The last song o massa andra
Språk: Svenska, grekiska, italienska, engelska mm.
Länder: Som jag älskar, USA, Australien, ALLA VARMA LÄNDER
Städer: New York
Skolämne: Musik, Historia
Mat: Grekisk mak mm.
Sport:  fotboll, dans, kickboxning
Såpa: ---
Tv Program: Greys Anatomy, Desperate housewife, gossip girl osv.
Efterrätt: Tiramisu
Band: ----
Idol: James Morrison o massa andra
Klädesplagg: Allt möjligt, gör det till mitt eget.
Affär: Tuff fråga finns såå många
Kex: Ballerina, Oreos
Chips: Lättsaltade
Läsk: Cola
Drink: Bacardi Razz med sprite, öl
Bil: Audi
Egenskap hos annan människa: Humor, ärlighet
Modell: Andriana Lima, Miranda Kerr, Alessandra Ambrosio

Och nu saker jag verkligen hatar:
Språk: Finska
Skolämne: Matte
Mat: ---
Affär: oj hur kan man hata affärer :S
Artist: ----
Tv Program: Alla "ring in på ordet" program
Filmer: Alla för läskiga filmer
Egenskap hos annan människa: Överlägsenhet, brist på omtanke och empati, oärlighet!

xoxo



KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar: