2011-03-31
 13:43:27

filmteamet!


God morgon!
Vaknade för en halvtimma en, herregud känns som om jag sovit bort hela dagen fy fan!
Det var riktigt roligt igår. Jag mötte upp Dora och Rebecca kl 11 och vi drog till Nivå faktiskt och shottade lite sen drog vi till Alexis skiva. Vi hängde mest vid baren och dansade och drack hihi..





Temat var kom som en film och alla klädde ut sig. Jag, Dora & Rebecca klädde ut oss till själva
filmteamet haha.

Ska göra mig i ordning för snart ska jag till Marie och fixa naglarna hihi!

xoxo


Anonym

MALAKO. du ÄÄÄÄGDE på tsamiko. HAHHAHAH asså du dansade av hjärtat alithia. bästa. ta video knäcker. jelao moni mou. synd att det inte hörs otan leme malakies. ahahaaa



PUBLICERAT: 2011-03-31, 23:19:38 | URL: http://psychedelique.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar: