2011-03-06
 21:43:59

Ritualen



Hej hej!
Gud ad roligt det var på festen igår, visst det var lite dött där ett tag med musiken men vad ska man göra. Det är bara att bita ihop och fortsätta dansa hehe. Umgicks med massa vänner jag inte sätt på länge heller..

Aja idag tog jag en fika med Dora och träffade Cecilia efter tag vi drog på bio och kollade på
Ritualen, jag bajsa på mig ( ursäkta ordvalet) helt seröst. Fy fan vad äcklig film, ni som gillar skräck varsågoda det här är en bild för er. Jag är den klena typden som inte vågar kolla på sånt, ville gå mitt i men fick inte haha.

xoxo


Anonym

evala några videos på vår dans hahaaa. thelo na vro bättre kvalite omos..

tha do.



ritualen var tuung.sarese? kom igen. popooooooooo. jag hoppade till som faan. när han slog flickan också:o



PUBLICERAT: 2011-03-06, 22:56:20 | URL: http://psychedelique.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar: