2011-03-19
 11:47:35

sick night


God morgon!
Omg vilken sjuk kväll det var igår. Det var länge sen jag hade sådär roligt. Kvällen började med att Salima kom hit och vi drack några glad vin och pumpade hög musik. Efter några glas vin och kareokeuppträdanden för varandra så drog vi till Mest kök & bar på götgatsbacken och mötte upp Marri och Maja. Det blev några drinkar där och sedan drog vi (inte ett ställe vi kommer gå till igen) till After i gamla stan. Det var då hela kvällen började.
Det var grymt bra musik och jag träffade flera killar jag känner och hela kvällen var helt lyckad.
Idag så är man lite fattigare och mår som förtjänat haha.
Här kommer bilder!


Love you girl!










Kvällens mikrofon, plattången haha..

Nu ska jag dö i min soffan och senare om några timmar ska klura ut
vad jag ska göra med mtit liv..

xoxo



KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar: