2011-09-15
 20:07:02

?





VEM

Vem är i rummet med dig? Ingen
Vem fick du senaste sms av? Anthoula (http://psychedelique.blogg.se/ )
Vem tänker du på nu? en speciell person
Vem pratade du senast i telefon med? Litza
Vems hus var du senast i? Min släktings hus i grekland
Vem önskar du var med dig nu? den där speciella personen
Vem är din favoritsläkting? Min älskade farmor

VAR

Var är din mobiltelefon? Bredvid mig.
Var handlar du mest? Varierar väldigt mycket, men mycket HM & Zara
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Från Bik bok
Var åkte du senast bil? Från östermalm hem till mig


VAD

Vad åt du senast? Lasange
Vad drack du senast? Vatten
Vad är det för färg på dina byxor? Jeans blåa
Vad är den närmaste saken som är blå? min tvättkorg
Vad har du på fötterna? stumpor
Vad är din favorit färg? Lila, brun röd, svart m.m
Vilken film såg du senast? Djävulen bär Prada
Vad hör du just nu? Min tv

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Jaaaadå!
Hånglat på en bio? Yes!
Hånglat i skogen? Nopp
Tyckt att din kusin är het? Haha nee
Sovit naken? Gör det ibland
Kört över hastighetengränsen? Aaa
Målat om ditt rum? Nopp
Dansat framför en spegel? Jämt.
Fått hicka? A ibland
Dumpat någon? ...
Stulit pengar från en kompis? Ne faktiskt inte
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Nej
Varit i slagsmål? Om jag har, Inget jag är stolt över dock haha
Smugit ur ditt hus? nää
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja…
Hånglat med en främling? Yep.
Älskar eller saknar någon nu? Älskar inte någon speciell. Men saknar. Oh, yes!



KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar: